Maandag t/m donderdag: 08:30 tot 12:00 / 12:30 tot 15:00 uur.
Vrijdag: 08:30 tot 12:00 uur.
Wilt u een afspraak maken of wijzigen? dit kan via ons klantenportaal.
Houd er rekening mee als je eventueel de schoenen wilt retourneren, dat zowel de schoenen als de doos en verzendzak voor zover redelijkerwijs mogelijk in originele staat dienen te zijn. De artikelen mogen niet later dan 14 dagen, na de dag waarop je melding hebt gemaakt van de herroeping, aan ons worden teruggezonden of worden ingeleverd bij een Rameau winkel. Je bent op tijd als je de artikelen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
Retourneren is gratis via PostNL als u gebruik maakt van ons antwoordnummer. Echter vragen wij eenmalig per order een kleine retourbijdrage van €2,95 voor sale en outlet artikelen. Dit bedrag zal automatisch op de terugbetaling worden ingehouden en hoef je dus niet te betalen bij het PostNL servicepunt. Een etiket met antwoordnummer is in het pakket toegevoegd, hiermee kunt u eenvoudig de artikelen terugsturen.
Uiteraard kunt u de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor u.
PostNL biedt tegenwoordig ook de mogelijkheid om retourpakketten aan de PostNL bezorger mee te geven. Dit kan echter alleen op de momenten waarop de bezorger een ander pakket komt brengen. In dat geval kun je het pakket, dichtgeplakt en voorzien van een retourlabel, afgeven aan de bezorger. Je ontvangt direct een bewijs van afgifte.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Rameau niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourartikelen. Vraag daarom op het PostNL-servicepunt altijd om een verzendbewijs en bewaar deze zorgvuldig.
Het passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Pas schoenen alleen binnenshuis. Labels en etiketten mogen uitsluitend verwijderd worden indien dit het passen en beoordelen van het artikel verhindert. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de artikelen die het gevolg is van het gebruik van de artikelen, dat verder gaat dan nodig is om de aarde, de kenmerken en de werking van de artikelen vast te stellen. De waardevermindering zal worden verrekend met het terug te betalen aankoopbedrag.
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jijzelf of een door jou aangewezen derde (bijv. de buren), die niet de vervoerder is, het pakket fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons schriftelijk op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt dit hier op de website doen en deze eventueel uitprinten en meesturen met de retourzending, maar bent hiertoe niet verplicht.
Tevens kunt u gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
Als je de bestelling retour stuurt, ontvang je de betaling die je tot op dat moment hebt gedaan terug. (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering).
Wij vragen eenmalig een kleine retourbijdrage van €2,95 voor sale en outlet artikelen. Dit bedrag zal automatisch op de terugbetaling worden ingehouden.
Het aankoopbedrag ontvang je binnen enkele dagen maar in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Wij wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.
Controleer altijd direct na ontvangst van je bestelling of alle artikelen compleet en onbeschadigd geleverd zijn. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice (info@rameau.nl of 0515 - 421111).
ma | 08.00 | - | 17:30 |
di | 08.00 | - | 17.30 |
wo | 08.00 | - | 17.30 |
do | 08.00 | - | 20:00 |
vr | 08.00 | - | 17:30 |
za* | 09.30 | - | 16.30 |
zo | Gesloten |
* Uitsluitend geopend voor advies/verkoop van confectie schoenen.
Maandag t/m donderdag
08:30 tot 12:00 / 12:30 tot 15:00 uur
Vrijdag
08:30 tot 12:00 uur.
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Niet vriendelijk ontvangst tot 2x toe |
Beschrijf uw ervaring | Voor de eerste keer naar Rameau voor mijn dochter( 14 jaar). We werden bij binnenkomst niet begroet en ontvangen door een werknemer. We gingen maar plaats nemen aan de tafel in de winkel. We hebben 10 min gewacht totdat een mevrouw plaats nam achter de balie en ons vroeg of we een afspraak hadden. Ja en vervolgens weer 10 min gewacht totdat ze meldde dat we aan de beurt waren. De meneer wie ons hielp was wel vriendelijk. Na 2 weken kon mijn dochter haar zooltjes ophalen en weer hetzelfde verhaal; geen ontvangst en weer min 10 min wachten. Mevrouw welke de balie werkzaamheden deed keek niet op of om.. Geen vriendelijke klandizie en dat terwijl je niet voor een kleine aankoop naar de winkel komt. |
Aanbevelen? | Nee |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Klant Vriendelijker medewerkers |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | prima geholpen |
Beschrijf uw ervaring | ik ben prima correct geholpen . |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | zeer goed geslaagd |
Beschrijf uw ervaring | Ben tot nu tot zeer content met mijn aangepaste schoenen. Het wel bijzonder dat ze vanaf het begin direct goed zitten. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | prima ervaring |
Beschrijf uw ervaring | vriendelijk.behulpzaam |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Snelle actie |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Zeer goed.kan niet beter. |
Beschrijf uw ervaring | Als altijd perfect. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Nee |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | goed |
Beschrijf uw ervaring | correct vakkundig |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima even professionele als menselijke behandeling |
Beschrijf uw ervaring | Roel levert humorvolle en begripvolle service. Zeer uitnodigend , kortom: aangenaam contact, respectvol en moedgevend. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Zorg dat Roel het nog lang leuk vindt om Rameau te werken |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Uitermate tevreeden |
Beschrijf uw ervaring | Plezierig klantvriendelijk ben heel tevreden met het eind resultaat kom heel graag weer de volgende keer terug |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | bijna perfect. |
Beschrijf uw ervaring | bijna perfect behalve de rekening.. goede kwaliteit en service. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | ga zo door |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Zooltjes prima |
Beschrijf uw ervaring | Afhalen zou wat gestructureerder kunnen. Als je afspreekt dat je ze die ochtend komt halen Moeten ze ook klaar liggen. Met evt. De factuur. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Goed |
Beschrijf uw ervaring | Vriendelijke bejegening |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | In ieder geval niet slecht |
Beschrijf uw ervaring | Ik ben er tevreden mee |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Geen minpunten |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Ik ben heel vriendelijk geholpen en daarnaast het allerbelangrijkste heel professioneel. De klant staat steeds centraal en ik heb gemerkt dat ze er alles aan doen om met de klant mee te denken. Mijn schoenen zijn een verademing voor mijn voeten. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Goede ontvangst. netjes op tijd en afspraak prima verlopen. Duidelijke uitleg. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? | |
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | goed |
Beschrijf uw ervaring | nvt |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | zeer klantgericht |
Beschrijf uw ervaring | Ik ben al vele jaren een tevreden klant Prima ervaring ,ik ben zeer tevreden met deze schoenmaker. Snelle service duidelijke communicatie en klant vriendelijk. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? | |
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Postief. |
Beschrijf uw ervaring | Mijn dochter heeft veel baat gehad bij aangepast schoeisel en steunzolen. Tevreden over het feit dat Rameaux aanwezig was bij gesprek Antoniusziekenhuis om een inschatting te maken of aangepast schoeisel nog noodzakelijk was. Vriendelijke, duidelijke service. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Aanbod van confestieschoenen. Schoenen zijn erg zwaar voor lichte kindervoeten. Z8jn veelal ook breed. |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Op mijn derde paar (verhoogde) schoenen kan ik helaas niet lopen zonder pijnklachten. |
Beschrijf uw ervaring | Ik heb twee paar schoenen van Rameau weerop ik redelijk kan lopen. Geheel pijnvrij, dat lukt nooit. Het is ook afhankelijk van de dag. Soms gaat het echt goed, soms is 'de koek op' binnen enkele kilometers. Over deze schoen ben ik redelijk tevreden. Het derde paar is verhoogd, om enkel/onderbeen te corrigeren, wat alleen lukt met flinke pijnklachten, dus eigenlijk niet. Wandelen is geen pretje, de lol vergaat je binnen vijf minuten. Mijn fout is, dat ik nog geen afspraak heb gemaakt om er nog eens naar te kijken. Rameau is aan te bevelen, wanneer je zelf heel erg duidelijk bent en na meerdere keren proberen en proberen en .... |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Graag nog een keer telefonisch contact. |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Geweldig |
Beschrijf uw ervaring | Word altijd vriendelijk geholpen |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Nee |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Goede analyse met eerlijk oplossingsgericht persoonlijk advies en levering van goed product.. |
Beschrijf uw ervaring | Zie bovenstaand |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Goed |
Beschrijf uw ervaring | Mijn ervaring met Rameau is goed. Door corona duurde de afhandeling langer dan was gepland. Met vr gr K. Gaastra |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Uitstekend |
Beschrijf uw ervaring | We zijn goed geholpen en zijn heel tevreden. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | goed en vriendelijk |
Beschrijf uw ervaring | goed adviezen en behandeling |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | nee |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Vakkundig en vriendelijk personeel |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Nee |