Maandag t/m donderdag: 08:30 tot 12:00 / 12:30 tot 15:00 uur.
Vrijdag: 08:30 tot 12:00 uur.
Wilt u een afspraak maken of wijzigen? dit kan via ons klantenportaal.
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Vier Koningsdag met Rameau! Profiteer tijdens Koningsdag van onze magazijn uitverkoop Op deze speciale dag hebben wij een koninklijke aanbieding...
Lees verderStapelkortingen tot 80%! Profiteer in februari van onze magazijn uitverkoop Ons magazijnverkoop komt binnenkort weer! Kortingen pakken tot 80%? Zet...
Lees verderStapelkortingen tot 80%! Profiteer vanaf 27 juli van onze magazijn uitverkoop Onze magazijnkorting is er weer! Kortingen pakken tot 80%...
Lees verderStapelkortingen tot 80%! Profiteer in februari van onze magazijn uitverkoop Kortingen pakken tot 80%? Zet 16 tot en met 2...
Lees verderRondom de feestdagen nemen wij vrij. Daarom is ons bedrijf gesloten van 25 december 2022 tot en met 1 januari...
Lees verderVanaf nu beschikbaar: Nieuwe collectie najaar 2022
Lees verderRondom de feestdagen nemen wij vrij. Daarom is ons bedrijf gesloten van 24 december 2021 om 14:00 tot en met...
Lees verderVanaf nu beschikbaar: Nieuwe collectie najaar 2021
Lees verderLaat nu uw schoenen uit onze schoenwinkel bezorgen door onze medewerkers! Stuur een appje naar 0627228495 en maak middels videobellen...
Lees verderRondom de feestdagen nemen wij vrij. Daarom is ons bedrijf gesloten van 25 december 2020 tot en met 3 januari...
Lees verderRameau Voetzorg & Schoenmode is toegankelijk voor iedereen Klikt op onderstaande afbeelding om het artikel te openen;
Lees verderHet is bijna Vaderdag! Wil je jouw vader ook verrassen? Krijg bij aankoop van een paar schoenen een vaderdagtas van...
Lees verderVoetklachten voorkomen Ongeveer 57% van de Nederlanders krijgt eens in zijn leven te maken met voetproblemen. Volgens zorgwijzer zijn er...
Lees verderBELANGRIJKE INFORMATIE: Coronavirus en Rameau Voetzorg & Schoenmode Rameau Voetzorg & Schoenmode conformeert zich aan de richtlijnen van de overheid...
Lees verderNÚ BIJ RAMEAU: In de maand februari is er wintersale bij Rameau en bieden we een groot deel van onze...
Lees verderHoera! De Sint is gearriveerd in Sneek! Vanaf woensdag 20 november a.s. t/m vrijdag 29 November mogen alle kinderen t/m...
Lees verderIn 2019 ontvingen wij wederom het SEMH-certificaat, hiermee zijn wij weer volledig getoetst en goedgekeurd als erkend hulpmiddelenbedrijf. Volgens de...
Lees verderRameau’s Voet Optimaal Dag! Uw voeten optimaal verzorgd! Wij lopen graag met u mee om samen met u de best...
Lees verderRameau’s Voet Optimaal Dag! Uw voeten optimaal verzorgd! Wij lopen graag met u mee om samen met u de best...
Lees verderPijn aan de wreef of voorvoet is een veelvoorkomende klacht, welke vaak samen gaat of zorgt voor andere blessures wanneer...
Lees verderDe zomer is in volle gang! Bij Rameau heeft u nog volop keuze uit de prachtige zomercollectie. Wel gaan we...
Lees verderSinds 1 januari 2018 zijn wij aangesloten bij Podo Linea, een samenwerkingsverband van 50 uitstekende schoenwinkels, verspreid over heel Nederland...
Lees verderRameau’s Voet Optimaal Dag!Uw voeten optimaal verzorgd! Wij lopen graag met u mee om samen met u de best passende...
Lees verderOok in 2018 ontvingen wij het SEMH-certificaat, hiermee zijn wij weer volledig getoetst en goedgekeurd als erkend hulpmiddelenbedrijf. Trots op...
Lees verderWe hebben al heel veel cliënten mogen begroeten in onze nieuwe winkel . De vele enthousiaste reacties geven ons vleugels...
Lees verder2017 was een enerverend jaar! Inmiddels zijn we volop aan de slag in onze prachtige nieuwe winkel! In het voorjaar...
Lees verderWij zijn verheugd dat per 3 april a.s. ons team uitgebreid is met een podotherapeut. Vanaf nu kunt u ook...
Lees verderOok in 2017 ontvingen wij het SEMH-certificaat, hiermee zijn wij weer volledig getoetst en goedgekeurd als erkend hulpmiddelenbedrijf. Trots op...
Lees verderma | 08.00 | - | 17:30 |
di | 08.00 | - | 17.30 |
wo | 08.00 | - | 17.30 |
do | 08.00 | - | 20:00 |
vr | 08.00 | - | 17:30 |
za* | 09.30 | - | 16.30 |
zo | Gesloten |
* Uitsluitend geopend voor advies/verkoop van confectie schoenen.
Maandag t/m donderdag
08:30 tot 12:00 / 12:30 tot 15:00 uur
Vrijdag
08:30 tot 12:00 uur.
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Niet vriendelijk ontvangst tot 2x toe |
Beschrijf uw ervaring | Voor de eerste keer naar Rameau voor mijn dochter( 14 jaar). We werden bij binnenkomst niet begroet en ontvangen door een werknemer. We gingen maar plaats nemen aan de tafel in de winkel. We hebben 10 min gewacht totdat een mevrouw plaats nam achter de balie en ons vroeg of we een afspraak hadden. Ja en vervolgens weer 10 min gewacht totdat ze meldde dat we aan de beurt waren. De meneer wie ons hielp was wel vriendelijk. Na 2 weken kon mijn dochter haar zooltjes ophalen en weer hetzelfde verhaal; geen ontvangst en weer min 10 min wachten. Mevrouw welke de balie werkzaamheden deed keek niet op of om.. Geen vriendelijke klandizie en dat terwijl je niet voor een kleine aankoop naar de winkel komt. |
Aanbevelen? | Nee |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Klant Vriendelijker medewerkers |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | prima geholpen |
Beschrijf uw ervaring | ik ben prima correct geholpen . |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | zeer goed geslaagd |
Beschrijf uw ervaring | Ben tot nu tot zeer content met mijn aangepaste schoenen. Het wel bijzonder dat ze vanaf het begin direct goed zitten. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | prima ervaring |
Beschrijf uw ervaring | vriendelijk.behulpzaam |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Snelle actie |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Zeer goed.kan niet beter. |
Beschrijf uw ervaring | Als altijd perfect. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Nee |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | goed |
Beschrijf uw ervaring | correct vakkundig |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima even professionele als menselijke behandeling |
Beschrijf uw ervaring | Roel levert humorvolle en begripvolle service. Zeer uitnodigend , kortom: aangenaam contact, respectvol en moedgevend. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Zorg dat Roel het nog lang leuk vindt om Rameau te werken |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Uitermate tevreeden |
Beschrijf uw ervaring | Plezierig klantvriendelijk ben heel tevreden met het eind resultaat kom heel graag weer de volgende keer terug |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | bijna perfect. |
Beschrijf uw ervaring | bijna perfect behalve de rekening.. goede kwaliteit en service. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | ga zo door |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Zooltjes prima |
Beschrijf uw ervaring | Afhalen zou wat gestructureerder kunnen. Als je afspreekt dat je ze die ochtend komt halen Moeten ze ook klaar liggen. Met evt. De factuur. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Goed |
Beschrijf uw ervaring | Vriendelijke bejegening |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | In ieder geval niet slecht |
Beschrijf uw ervaring | Ik ben er tevreden mee |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Geen minpunten |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Ik ben heel vriendelijk geholpen en daarnaast het allerbelangrijkste heel professioneel. De klant staat steeds centraal en ik heb gemerkt dat ze er alles aan doen om met de klant mee te denken. Mijn schoenen zijn een verademing voor mijn voeten. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Goede ontvangst. netjes op tijd en afspraak prima verlopen. Duidelijke uitleg. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? | |
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | goed |
Beschrijf uw ervaring | nvt |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | zeer klantgericht |
Beschrijf uw ervaring | Ik ben al vele jaren een tevreden klant Prima ervaring ,ik ben zeer tevreden met deze schoenmaker. Snelle service duidelijke communicatie en klant vriendelijk. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? | |
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Postief. |
Beschrijf uw ervaring | Mijn dochter heeft veel baat gehad bij aangepast schoeisel en steunzolen. Tevreden over het feit dat Rameaux aanwezig was bij gesprek Antoniusziekenhuis om een inschatting te maken of aangepast schoeisel nog noodzakelijk was. Vriendelijke, duidelijke service. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Aanbod van confestieschoenen. Schoenen zijn erg zwaar voor lichte kindervoeten. Z8jn veelal ook breed. |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Op mijn derde paar (verhoogde) schoenen kan ik helaas niet lopen zonder pijnklachten. |
Beschrijf uw ervaring | Ik heb twee paar schoenen van Rameau weerop ik redelijk kan lopen. Geheel pijnvrij, dat lukt nooit. Het is ook afhankelijk van de dag. Soms gaat het echt goed, soms is 'de koek op' binnen enkele kilometers. Over deze schoen ben ik redelijk tevreden. Het derde paar is verhoogd, om enkel/onderbeen te corrigeren, wat alleen lukt met flinke pijnklachten, dus eigenlijk niet. Wandelen is geen pretje, de lol vergaat je binnen vijf minuten. Mijn fout is, dat ik nog geen afspraak heb gemaakt om er nog eens naar te kijken. Rameau is aan te bevelen, wanneer je zelf heel erg duidelijk bent en na meerdere keren proberen en proberen en .... |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Graag nog een keer telefonisch contact. |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Geweldig |
Beschrijf uw ervaring | Word altijd vriendelijk geholpen |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Nee |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Goede analyse met eerlijk oplossingsgericht persoonlijk advies en levering van goed product.. |
Beschrijf uw ervaring | Zie bovenstaand |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Goed |
Beschrijf uw ervaring | Mijn ervaring met Rameau is goed. Door corona duurde de afhandeling langer dan was gepland. Met vr gr K. Gaastra |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Uitstekend |
Beschrijf uw ervaring | We zijn goed geholpen en zijn heel tevreden. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | goed en vriendelijk |
Beschrijf uw ervaring | goed adviezen en behandeling |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | nee |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Vakkundig en vriendelijk personeel |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Nee |