Maandag t/m donderdag: 08:30 tot 12:00 / 12:30 tot 15:00 uur.
Vrijdag: 08:30 tot 12:00 uur.
Wilt u een afspraak maken of wijzigen? dit kan via ons klantenportaal.
Er zijn voetklachten waarbij het voor de cliënt een beproeving is om gewoon een stukje te lopen. Het normale dagelijks functioneren wordt hiermee beperkt. Het dragen van een orthopedische maatschoen kan deze beperkingen sterk verminderen en in bepaalde gevallen opheffen. Voor de cliënt betekent dit een wereld van verschil.
Orthopedische maatschoenen zijn handmatig, op individuele leest vervaardigde schoenen. In de schoen worden orthopedische voorzieningen aangebracht.
Medische indicatie: verwijzing door specialist
Orthopedische maatschoenen worden voorgeschreven door een medisch specialist. Dit kan bijvoorbeeld een revalidatiearts, een dermatoloog, orthopedisch chirurg of reumatoloog zijn. De cliënt ontvangt van de specialist een verwijzing waarop de medische indicatie en de aard van het voetprobleem worden vermeld. Op grond hiervan ontwerpt en vervaardigt de orthopedisch schoentechnicus de orthopedische maatschoen.
De orthopedische schoen wordt ontworpen in gezamenlijk overleg met de cliënt. Er is een ruime keuze aan modellen, materialen en kleuren. Wat er uiteindelijk mogelijk is met betrekking tot het ontwerp wordt mede bepaald door de medische indicatie en de voorgeschreven orthopedische voorzieningen. Binnen deze grenzen gaat het orthopedisch schoentechnisch team aan de slag om met moderne technieken, creativiteit en gedegen vakmanschap een schoen te maken die zowel het gewenste effect biedt als waarmee qua ontwerp zo optimaal wordt ingespeeld op de wens van de cliënt.
Voor inspiratie laten we u graag kennis maken met onze Leveranciers waarvan de collecties ieder seizoen weer voldoen aan alle trends.
Wanneer u een verwijzing heeft van de specialist, kunt u contact opnemen voor het maken van een afspraak voor het aanmeten van de orthopedische schoenen. Tijdens deze afspraak wordt het voorschrift van de verwijzend arts vertaald naar een adequate voorziening. De orthopedische schoentechnicus begint met een onderzoek van de voet en een analyse van het looppatroon. De voeten worden opgemeten en zo nodig worden er nog gipsafdrukken gemaakt.
Na het aanmeten wordt, indien nodig, een foliepas-schoen gemaakt. Er wordt altijd een leren pas-schoen gemaakt. Hiermee wordt gepast of de voorzieningen zoals die in de uiteindelijke schoen worden aanbracht goed zijn. De cliënt wordt uitgenodigd om deze te komen passen. De pasvorm en het effect op het lopen worden hier beoordeeld. Indien nodig wordt dit passen samen met de voorschrijvend arts gedaan. Het passen kan ook thuis, eventueel onder begeleiding van de fysiotherapeut, worden gedaan.
Tijdens de pasfase worden het model, de kleur en het materiaal in overleg met de cliënt definitief bepaald. Hierna worden de schoenen volgens deze specificaties gemaakt. Het totale proces van aanmeten tot afleveren neemt acht tot tien weken in beslag. Na deze periode wordt u uitgenodigd voor het maken van een afspraak waarbij de schoenen worden afgeleverd. Tijdens de aflevering wordt door de orthopedisch schoentechnicus gecontroleerd of de schoenen voldoen aan de specificaties en de voorschriften van de verwijzer.
Uw voeten moeten wennen aan de nieuwe schoenen. De schoenen moeten worden ingelopen. Het is belangrijk om dit met beleid te doen en niet geforceerd. Hoe lang dit proces duurt, is afhankelijk van de kwetsbaarheid van de voet. Afhankelijk van uw indicatie ontvangt u een inloopschema, dat is toegesneden op het inlopen in uw specifieke situatie. Tijdens deze fase is het belangrijk om uw voeten te controleren op drukplekken, of, wanneer u dit zelf niet kunt doen, dit te laten controleren door een ander.
Tijdens het proces van aanmeten tot afleveren wordt veel aandacht besteed aan de optimale pasvorm. Aspecten waar in het bijzonder op wordt gelet zijn dat er voldoende ruimte is om drukplekken te voorkomen en dat de voet van vorm verandert tijdens zitten, staan en lopen. Het leer zal zich geleidelijk aan aan gaan passen aan de vorm van de voet en de voet zal moeten wennen aan de geboden ondersteuning of gecorrigeerde stand.
Er zijn verschillende risicocategorieën denkbaar in de kwetsbaarheid van voeten. Bij bepaalde categorieën wordt standaard een controleafspraak gepland bij de orthopedisch schoentechnicus dan wel bij de verwijzend arts. In andere gevallen kan de cliënt zelf een afspraak maken, dit wanneer men problemen ondervindt bij het dragen. Wanneer er drukplekjes of andere huidbeschadigingen optreden dan moet u zo snel mogelijk terugkomen. Met name bij diabetici is dit van groot belang. Aan deze controles en eventuele aanpassingen en reparaties zijn geen kosten verbonden.
Mochten uw schoenen goed bevallen en verloopt alles naar wens, dan adviseren wij u om jaarlijks uw schoenen te laten controleren op pasvorm, functionaliteit en draagcomfort. Aan deze jaarlijkse controle zijn geen kosten verbonden. Mocht de controle aanleiding geven tot een reparatie, dan worden hiervoor de gebruikelijke reparatiekosten in rekening gebracht.
Bij het afleveren ontvangt u een onderhoudsadvies. Het spreekt voor zich dat regelmatig onderhoud bijdraagt aan een ruimere levensduur van uw schoenen. Toch kan het noodzakelijk zijn dat in de loop van de tijd een reparatie noodzakelijk is. De garantie met betrekking tot de pasvorm bedraagt drie maanden. De garantie op het materiaal bedraagt zes maanden. Mocht u uw schoenen ter reparatie aanbieden, dan kunt u hiervoor telefonisch contact opnemen.
Rameau Voetzorg en Schoenmode is in het bezit van het branchekeurmerk van de SEMH, dit is de Stichting Erkenningsregeling Medische Hulpmiddelen, een onafhankelijke stichting die in onderling overleg met patiëntenorganisaties, artsen, zorgverzekeraars en zorgverleners de kwaliteitseisen vaststelt waaraan aanbieders van medische hulpmiddelen moeten voldoen. Jaarlijks worden erkende bedrijven getoetst op deze eisen, en ontvangen zij bij goedkeuring de erkenning.
Rameau Voetzorg en Schoenmode maakt tevens onderdeel uit van de brancheorganisatie NVOS. In onderling overleg met de zorgverzekeraars heeft de NVOS afspraken gemaakt aangaande de garantietermijnen. De garantie met betrekking tot de pasvorm bedraagt drie maanden. De garantie op het materiaal bedraagt zes maanden.
Orthopedische maatschoenen worden door Rameau Voetzorg en Schoenmode met de grootst mogelijke zorg gemaakt. Toch kan het zijn dat zich een probleem voordoet. Wij nodigen u in een dergelijke situatie uit om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Als SEMH erkend bedrijf beschikken wij over een klachtenprotocol. Wanneer een klacht niet wordt opgelost, dan kan de klachten commissie van de brancheorganisatie NVOS worden ingeschakeld.
Voor de voorwaarden met betrekking tot de vergoedingsmogelijkheden, het eigen risico en de hoogte van de eigen bijdrage verwijzen wij u graag naar onze Zorgverzekeraars pagina op onze site.
ma | 08.00 | - | 17:30 |
di | 08.00 | - | 17.30 |
wo | 08.00 | - | 17.30 |
do | 08.00 | - | 20:00 |
vr | 08.00 | - | 17:30 |
za* | 09.30 | - | 16.30 |
zo | Gesloten |
* Uitsluitend geopend voor advies/verkoop van confectie schoenen.
Maandag t/m donderdag
08:30 tot 12:00 / 12:30 tot 15:00 uur
Vrijdag
08:30 tot 12:00 uur.
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Niet vriendelijk ontvangst tot 2x toe |
Beschrijf uw ervaring | Voor de eerste keer naar Rameau voor mijn dochter( 14 jaar). We werden bij binnenkomst niet begroet en ontvangen door een werknemer. We gingen maar plaats nemen aan de tafel in de winkel. We hebben 10 min gewacht totdat een mevrouw plaats nam achter de balie en ons vroeg of we een afspraak hadden. Ja en vervolgens weer 10 min gewacht totdat ze meldde dat we aan de beurt waren. De meneer wie ons hielp was wel vriendelijk. Na 2 weken kon mijn dochter haar zooltjes ophalen en weer hetzelfde verhaal; geen ontvangst en weer min 10 min wachten. Mevrouw welke de balie werkzaamheden deed keek niet op of om.. Geen vriendelijke klandizie en dat terwijl je niet voor een kleine aankoop naar de winkel komt. |
Aanbevelen? | Nee |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Klant Vriendelijker medewerkers |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | prima geholpen |
Beschrijf uw ervaring | ik ben prima correct geholpen . |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | zeer goed geslaagd |
Beschrijf uw ervaring | Ben tot nu tot zeer content met mijn aangepaste schoenen. Het wel bijzonder dat ze vanaf het begin direct goed zitten. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | prima ervaring |
Beschrijf uw ervaring | vriendelijk.behulpzaam |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Snelle actie |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Zeer goed.kan niet beter. |
Beschrijf uw ervaring | Als altijd perfect. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Nee |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | goed |
Beschrijf uw ervaring | correct vakkundig |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima even professionele als menselijke behandeling |
Beschrijf uw ervaring | Roel levert humorvolle en begripvolle service. Zeer uitnodigend , kortom: aangenaam contact, respectvol en moedgevend. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Zorg dat Roel het nog lang leuk vindt om Rameau te werken |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Uitermate tevreeden |
Beschrijf uw ervaring | Plezierig klantvriendelijk ben heel tevreden met het eind resultaat kom heel graag weer de volgende keer terug |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | bijna perfect. |
Beschrijf uw ervaring | bijna perfect behalve de rekening.. goede kwaliteit en service. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | ga zo door |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Zooltjes prima |
Beschrijf uw ervaring | Afhalen zou wat gestructureerder kunnen. Als je afspreekt dat je ze die ochtend komt halen Moeten ze ook klaar liggen. Met evt. De factuur. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Goed |
Beschrijf uw ervaring | Vriendelijke bejegening |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | In ieder geval niet slecht |
Beschrijf uw ervaring | Ik ben er tevreden mee |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Geen minpunten |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Ik ben heel vriendelijk geholpen en daarnaast het allerbelangrijkste heel professioneel. De klant staat steeds centraal en ik heb gemerkt dat ze er alles aan doen om met de klant mee te denken. Mijn schoenen zijn een verademing voor mijn voeten. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Goede ontvangst. netjes op tijd en afspraak prima verlopen. Duidelijke uitleg. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? | |
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | goed |
Beschrijf uw ervaring | nvt |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | zeer klantgericht |
Beschrijf uw ervaring | Ik ben al vele jaren een tevreden klant Prima ervaring ,ik ben zeer tevreden met deze schoenmaker. Snelle service duidelijke communicatie en klant vriendelijk. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? | |
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Postief. |
Beschrijf uw ervaring | Mijn dochter heeft veel baat gehad bij aangepast schoeisel en steunzolen. Tevreden over het feit dat Rameaux aanwezig was bij gesprek Antoniusziekenhuis om een inschatting te maken of aangepast schoeisel nog noodzakelijk was. Vriendelijke, duidelijke service. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Aanbod van confestieschoenen. Schoenen zijn erg zwaar voor lichte kindervoeten. Z8jn veelal ook breed. |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Op mijn derde paar (verhoogde) schoenen kan ik helaas niet lopen zonder pijnklachten. |
Beschrijf uw ervaring | Ik heb twee paar schoenen van Rameau weerop ik redelijk kan lopen. Geheel pijnvrij, dat lukt nooit. Het is ook afhankelijk van de dag. Soms gaat het echt goed, soms is 'de koek op' binnen enkele kilometers. Over deze schoen ben ik redelijk tevreden. Het derde paar is verhoogd, om enkel/onderbeen te corrigeren, wat alleen lukt met flinke pijnklachten, dus eigenlijk niet. Wandelen is geen pretje, de lol vergaat je binnen vijf minuten. Mijn fout is, dat ik nog geen afspraak heb gemaakt om er nog eens naar te kijken. Rameau is aan te bevelen, wanneer je zelf heel erg duidelijk bent en na meerdere keren proberen en proberen en .... |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Graag nog een keer telefonisch contact. |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Geweldig |
Beschrijf uw ervaring | Word altijd vriendelijk geholpen |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Nee |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Goede analyse met eerlijk oplossingsgericht persoonlijk advies en levering van goed product.. |
Beschrijf uw ervaring | Zie bovenstaand |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Goed |
Beschrijf uw ervaring | Mijn ervaring met Rameau is goed. Door corona duurde de afhandeling langer dan was gepland. Met vr gr K. Gaastra |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? | |
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Uitstekend |
Beschrijf uw ervaring | We zijn goed geholpen en zijn heel tevreden. |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | goed en vriendelijk |
Beschrijf uw ervaring | goed adviezen en behandeling |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | nee |
Totaal score |
|
Beschrijf uw ervaring in een regel | Prima |
Beschrijf uw ervaring | Vakkundig en vriendelijk personeel |
Aanbevelen? | Ja |
Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? |
|
Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? |
|
Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? |
|
Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? |
|
Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? |
|
Voelde u zich gehoord door de behandelaar? |
|
Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? |
|
Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? |
|
Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? |
|
Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? |
|
Heeft u nog verbeterpunten of tips? | Nee |